ONS TEAM
Mondt Adviesgroep bestaat uit een informeel maar ervaren team van administratieve en fiscale specialisten.
We stellen ons graag aan u voor!
Annemieke Jansen-Lentjes
Directeur / Fiscaal Adviseur / Financial Life Planner
Vanaf 1998 is Annemieke werkzaam bij Mondt om ervaring op te doen gedurende haar studie Accountancy. Nadat ze ook de opleiding Fiscaal Adviseur had afgerond, is ze per januari 2005 mede-eigenaar geworden. Om ondernemers beter te kunnen adviseren heeft ze de opleiding tot financieel planner en financial lifeplanner gedaan. Ontzorgen van ondernemers op administratief en fiscaal gebied is haar specialisme. Ze stelt jaarcijfers op, verzorgt verschillende belastingaangiften en geeft passend financieel en/of fiscaal advies aan zowel bestaande als nieuwe klanten.
Thomas Rops
Directeur / Fiscaal Adviseur
Sinds het najaar van 2018 is Thomas mede-eigenaar geworden van Mondt Adviesgroep. Thomas is begin 2013 begonnen bij Mondt om praktijkervaring op te doen. Hij hield zich voornamelijk bezig met het opstellen van de jaarcijfers van onze klanten, ondersteunde bij de salarisadministratie en het behandelen van diverse personeelszaken. Naast zijn werk volgde Thomas de opleiding voor Fiscaal Adviseur, waarvoor hij in 2016 zijn diploma heeft behaald. Naast het samenstellen van de jaarrapporten, het opstellen en indienen van aangiftes van de inkomsten- en vennootschapsbelasting, kunt u ook bij hem terecht voor passend fiscaal advies.
Jim van der Steen
Boekhouding
Jim is begonnen bij Mondt om ervaring op te doen gedurende zijn opleiding MBO Bedrijfsadministratie. Na het afronden van zijn opleiding is hij in 2010 in dienst getreden. Jim verzorgt de administratie voor verschillende bedrijven, maar is ook de IMuis – specialist binnen ons team. Indien onze klanten of collega’s vragen hebben over het boekhoudprogramma IMuis, kunnen zij bij hem terecht. Daarnaast zorgt Jim ervoor dat ons klantenbestand volledig up-to- date blijft.
Ellen Smit
Loonadministratie en boekhouding
Klantvriendelijkheid en collegialiteit staan voorop bij Ellen. Zowel voor het verzorgen van de loonadministratie, beantwoorden van de telefoon alsmede de ontvangst als u bij Mondt op bezoek komt. Al vanaf 2007 heeft zij deze taken op zich genomen bij Mondt. Daarnaast verzorgt zij de boekhouding voor verschillende ondernemers.
Danny van Hees
Boekhouding
Danny werkt al geruime tijd in de financiële sector en sinds maart 2018 versterkt hij het team van Mondt. Hij houdt zich met name bezig met het verzorgen van de administratie van verschillende ondernemers. Daarnaast ondersteunt hij klanten bij vragen over de administratie.
Tom Lankhaar
Fiscaal medewerker
Tom is in augustus 2018 als afstudeerstage voor fiscale economie bij ons begonnen en is inmiddels in vaste dienst. Naast het samenstellen van de jaarrapporten, het opstellen en indienen van aangiftes van de inkomsten- en vennootschapsbelasting, ondersteunt Tom de afdeling boekhouding tijdens de drukke periodes.
Sevgi Akça–Deli
Boekhouding en Fiscaal medewerkster
Sevgi voelt zich behoorlijk thuis in werken met cijfers. Sinds april 2016 is zij het team komen versterken als Fiscaal Medewerkster. Haar werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het opstellen van jaarcijfers, het verzorgen van diverse belastingaangiften en ze ondersteunt de afdeling boekhouding tijdens drukkere periodes.
Patrick de Vries
fiscaal medewerker
Patrick heeft veel ervaring met fiscaliteiten want hij is sinds 1999 actief in de branche. Zijn specialiteit is het op zetten van jaarrapportages en zowel de inkomstenbelasting als vennootschapsbelasting hebben weinig geheimen voor hem.
Sinds april 2022 is hij onderdeel van het team van Mondt.
Karlijn Maas-Dekkers
loonadministratie
Nadat ze een jaartje is weggeweest zijn wij blij dat Karlijn per januari 2024 opnieuw bij ons in dienst is gekomen. Karlijn verzorgt de loonadministratie voor onze klanten en doet dat met veel enthousiasme en aandacht. Naast de loonadministratie pakt ze ook allerlei vraagstukken op die te maken hebben met personeel en HR.
Lieve van Malderen
boekhouding
Lieve heeft kort bij een ander administratiekantoor ervaring opgedaan en ingezien dat dit vak haar goed bevalt. Ze is sinds april 2023 bij ons in dienst en verzorgt de administraties van diverse klanten.
Lisette van Oostveen
boekhouding
Lisette is per februari 2024 bij ons in dienst gekomen. Als fotograaf is ze al geruime tijd klant bij ons. Omdat het klikte en ze interesse heeft om verder te groeien in de administratie is ze ons team komen versterken. Ze verzorgt de administraties van diverse klanten.