[su_row][su_column size=”2/3″]
[su_slider title=”no” pages=”no” mousewheel=”no” source=”media: 1041,1039,1038″]
[su_tabs][su_tab title=”Over ons bedrijf“]
[su_quote]Persoonlijke aandacht en meteen geholpen worden, daar draait het om.[/su_quote]
Voor de meeste mensen zijn de financiële administratie en fiscale zaken geen dagelijkse bezigheid. Het wordt als ingewikkeld en lastig ervaren. Voor ons is het ons vak en dagelijkse werk. Bij ons op kantoor of bij u op locatie voeren wij de complete of een gedeelte van de administratie. Van het invoeren van bonnen en facturen tot het doen van de belastingaangifte en het samenstellen en bespreken van uw jaarverslag.
Ons uitgangspunt is het verzorgen van de administratie en belastingzaken volgens de regelgeving die de overheid ons oplegt. Maatwerk leveren, efficiëntie en de klant zo goed mogelijk adviseren staan daarbij centraal. Daar staan we voor, want logge instanties zijn er al genoeg van.
Onze klanten komen uit heel Nederland en zijn voornamelijk bedrijven uit het MKB (midden en kleinbedrijf), maar ook particulieren weten ons goed te vinden. Er zijn klanten die alles willen uitbesteden, wij verzorgen dan gehele administratie. Er zijn ook bedrijven die zoveel mogelijk zelf oppakken, waarbij wij alleen de controle, jaarstukken en diverse aangiften verzorgen.
Mondt Adviesgroep is in 1992 klein begonnen onder de naam Mondt Administraties. Inmiddels zijn we uitgegroeid naar een kantoor met 10 medewerkers en 2 eigenaren en aangesloten bij het NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen.
Onveranderd is onze lage drempel, iedereen moet altijd binnen kunnen lopen. Persoonlijke aandacht en meteen geholpen worden, daar draait het om. Zaken snel oplossen zodat u verder kunt.
[/su_tab]
[su_tab title=”Over ons pand“]
Wij zijn te vinden op de eerste etage van ons bijzondere pand: een gemeentelijk monument op de hoek van de Kon. Wilhelminahaven. Het pand is cultuurhistorisch waardevol industrieel erfgoed, als voormalig haringpakhuis.
Het kantoor is goed bereikbaar met de auto (vlakbij de Beneluxtunnel en gratis parkeren voor de deur) en met de trein (3 minuten lopen vanaf station Vlaardingen centrum).
De tweede etage en de begane grond verhuren we aan diverse bedrijven, waar we ook mee samen werken.
[/su_tab]
[/su_tabs]
[/su_column]
[su_column size=”1/3″]
[accordions style=”2″]
[accordion title=”Waarom kiest u voor ons?”]Doe waar u goed in bent , dat doen wij ook.
Wij zijn goed in alles wat met uw administratie te maken heeft.
[/accordion]
[accordion title=”Laagdrempelig”]Een groot accountantskantoor heeft u in veel gevallen niet nodig. Wij zijn een klein bedrijf met korte lijnen. En omdat we met meer adviseurs zijn, kunnen we de continuïteit waarborgen.[/accordion]
[accordion title=”Goede Prijs/Kwaliteit verhouding”]Goede dienstverlening hoeft niet duur te zijn. Neem contact met ons op en informeer naar uw mogelijkheden. [/accordion] [accordion title=”Goede bereikbaarheid”]Het kantoor is goed bereikbaar met de auto (vlakbij de Beneluxtunnel en gratis parkeren voor de deur) en met de trein (3 minuten lopen vanaf station Vlaardingen centrum). [/accordion] [accordion title=”Up-to-date en actueel”]Wij investeren in kennis en toepasselijke opleidingen voor ons personeel. Op die manier zijn we altijd op de hoogte van de nieuwste wetgeving en ontwikkelingen op financieel gebied en kunnen we u het beste van dienst zijn.[/accordion]
[/accordions]
[/su_column]
[/su_row]